- ua
- Приєднуйся до нас:
- Полювання
- Полювання
- Рибальство
- Кулінарний дім
- Тир
- Про нас
- Клієнтам
- Магазини
- Гуртова торгівля
- Тир і стрілецький клуб
- Контакти
- Сервісні послуги

Гарантія на проданий товар передбачає його безкоштовний ремонт, або заміну на аналогічний товар, у разі неможливості ремонту на протязі гарантійного терміну.
Обмін товару належної якості можливий тільки протягом 14 днів з дня покупки за умови повного збереження товарного вигляду, паспорта і упаковки товару, а також при наявності касового або товарного чеку та гарантійного талону (ст.20 Закону України про захист прав споживачів) і дозволу на придбання зброї. Товар приймається на гарантійне обслуговування.
1. Гарантійний ремонт здійснюється в умовах авторизованого сервісного центру «ІБІС».
2. Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
Перед використанням зброї необхідно ознайомитися з правилами поводження зі зброєю та інструкцією з експлуатації.
Гарантія поширюється тільки на первісного покупця і не підлягає передачі третім особам, якщо інше не випливає із законодавчих вимог.
Видача товару з гарантійного ремонту проводиться в тій же комплектності, в якій він був прийнятий в ремонт на підставі акта про прийняття в ремонт.
Адреса сервісного центру:
м.Київ, вул.В. Гетьмана, 27
Тел: (044)364 99 38; (044)364 99 37
Гарантія на проданий товар передбачає його безкоштовний ремонт, або заміну на аналогічний товар, у разі неможливості ремонту на протязі гарантійного терміну.
Обмін товару належної якості можливий тільки протягом 14 днів з дня покупки за умови повного збереження товарного вигляду, паспорта і упаковки товару, а також при наявності касового або товарного чеку та гарантійного талону (ст.20 Закону України про захист прав споживачів).
1. Гарантійний ремонт здійснюється в умовах авторизованого сервісного центру «ІБІС».
2. Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
Перед використанням зброї необхідно ознайомитися з правилами поводження зі зброєю та інструкцією з експлуатації.
Категорично заборонено:
Гарантія поширюється тільки на первісного покупця і не підлягає передачі третім особам, якщо інше не випливає із законодавчих вимог.
Видача товару з гарантійного ремонту проводиться в тій же комплектності, в якій він був прийнятий в ремонт на підставі акта про прийняття в ремонт.
Адреса сервісного центру:
м.Київ, вул.В. Гетьмана, 27
Тел: (044)364 99 38; (044)364 99 37
Гарантія на проданий товар передбачає його безкоштовний ремонт, або заміну на аналогічний товар, у разі неможливості ремонту на протязі гарантійного терміну.
Обмін товару належної якості можливий тільки протягом 14 днів з дня покупки за умови повного збереження товарного вигляду, паспорта і упаковки товару, а також при наявності касового або товарного чеку та гарантійного талону (ст.20 Закону України про захист прав споживачів).
1. Гарантійні зобов'язання по блочним лукам поширюються тільки на пружні елементи - плечі, руків'я і блоки.
2. Гарантійний ремонт здійснюється в умовах авторизованого сервісного центру «ІБІС».
3. Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
Не намагайтеся розтягувати лук на довжину більше його довжини розтяжки, це може призвести до пошкодження плечей або до псування тятиви і кабелю.
Гарантія поширюється тільки на первісного покупця і не підлягає передачі третім особам.
Видача товару з гарантійного ремонту проводиться в тій же комплектності, в якій він був прийнятий в ремонт на підставі акта про прийняття в ремонт.
Адреса сервісного центру:
м.Київ, вул.В. Гетьмана, 27
Тел: (044)364 99 38; (044)364 99 37
Гарантія на проданий товар передбачає його безкоштовний ремонт, або заміну на аналогічний товар, у разі неможливості ремонту на протязі гарантійного терміну.
Обмін товару належної якості можливий тільки протягом 14 днів з дня покупки за умови повного збереження товарного вигляду, паспорта і упаковки товару, а також при наявності касового або товарного чеку та гарантійного талону (ст.20 Закону України про захист прав споживачів).
1. Гарантійний ремонт здійснюється в умовах авторизованого сервісного центру «ІБІС».
2. Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
Не дивіться в оптичний прилад на сонце і джерела лазерного випромінювання.
Не допускайте попадання зйомних деталей в руки дітей (небезпека проковтування).
Використовуйте тільки рекомендовані виробником елементи живлення або їх високоякісні аналоги (якщо це допустимо виробником). Не послаблюйте і не видаляйте жодних гвинтів на приладі.
Уникайте жарких місць. Високі температури можуть негативно вплинути на шви і змащувальні матеріали. Завжди захищайте лінзи вашого прицілу від попадання прямих сонячних променів.
Не кидайте прилад і оберігайте його від прямих ударів.
Не намагайтеся самостійно розбирати оптичний прилад.
Гарантія поширюється тільки на первісного покупця і не підлягає передачі третім особам.
Видача товару з гарантійного ремонту проводиться в тій же комплектності, в якій він був прийнятий в ремонт на підставі акта про прийняття в ремонт.
Адреса сервісного центру:
м.Київ, вул.В. Гетьмана, 27
Тел: (044)364 99 38; (044)364 99 37
Гарантія на проданий товар передбачає його безкоштовний ремонт, або заміну на аналогічний товар, у разі неможливості ремонту на протязі гарантійного терміну.
Обмін товару належної якості можливий тільки протягом 14 днів з дня покупки за умови повного збереження товарного вигляду, паспорта і упаковки товару, а також при наявності касового або товарного чеку та гарантійного талону (ст.20 Закону України про захист прав споживачів).
1. Гарантія поширюється на несправності виробу, що виникли з вини виробника.
2. Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
Рекомендований метод зберігання.
Умови зберігання ножів безпосередньо впливають на стан ножа і довговічність його безпечного використання за призначенням. Зберігати слід в місці захищеному від впливу ультрафіолетового випромінювання, високих і низьких температур, вологи і пилу. Також не слід допускати третіх осіб, дітей, і тварин до ножів, що знаходяться на зберіганні.
Якщо клинок ножа виконаний з вуглецевої марки сталі, його необхідно зберігати із забезпеченням вентиляції, бажано окремо від піхов.
Клинок повинен бути покритий тонким шаром нейтрального масла, загорнутий в натуральну тканину, а в тару, передбачену для зберігання, бажано покласти кілька пакетиків силікагеля.
Забороняється:
Видача товару з гарантійного ремонту проводиться в тій же комплектності, в якій він був прийнятий в ремонт на підставі акта про прийняття в ремонт.
Адрес сервисного центра:
Г.Киев, ул.В. Гетьмана, 27
Тел: (044)364 99 38; (044)364 99 37
Гарантія на проданий товар передбачає його безкоштовний ремонт, або заміну на аналогічний товар, у разі неможливості ремонту на протязі гарантійного терміну.
Обмін товару належної якості можливий тільки протягом 14 днів з дня покупки за умови повного збереження товарного вигляду, паспорта і упаковки товару, а також при наявності касового або товарного чеку та гарантійного талону (ст.20 Закону України про захист прав споживачів).
1. Не рекомендується залишати ввімкненими (працюючими) ЗУ без нагляду, тому що це може призвести до небажаних наслідків (перегріву, руйнування ЗУ, загоряння або вибуху акумуляторів ЗУ, що знаходяться поруч з предметами, пожежі і т.п.)
2. Заряджайте тільки ті елементи живлення (акумулятори), для яких призначене ЗУ (вказано на сайті виробника)
1. Гарантійний ремонт здійснюється в умовах авторизованого сервісного центру «ІБІС».
2. Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
Гарантія поширюється тільки на первісного покупця і не підлягає передачі третім особам, якщо інше не випливає із законодавчих вимог. Використовуйте тільки рекомендовані виробником елементи живлення або їх високоякісні аналоги (якщо це зазначено виробником у керівництві з експлуатації).
Видача товару з гарантійного ремонту проводиться в тій же комплектності, в якій він був прийнятий в ремонт на підставі акта про прийняття в ремонт.
Адреса сервісного центру: м.Київ, вул.В. Гетьмана, 27 Тел: (044)364 99 38; (044)364 99 37
У разі виникнення заводського браку покупець звертається до місця роздрібного продажу. Продавець зобов’язаний : замінити або повернути, або віддати товар на гарантійний ремонт. За умови виникнення гарантійного випадку ремонт або заміна відбувається за рахунок (коштом) продавця, крім ситуацій, коли гарантія на виріб не поширюється. Якщо пошкодження (поломка)сталося з провини покупця, ремонт або заміна комплектуючих відбувається за його рахунок. Продавець зобов’язаний замінити товар або його комплектуючу частину протягом 21 робочого дня. Відлік починається з моменту, коли продавець відправив товар на адресу виробника (дистриб’ютора). Гарантійний ремонт поширюється тільки на ушкодження виробу, які виникли з вини виробника.
Гарантійні зобов’язання не поширюються на:У разі виникнення заводського браку покупець повинен звернутися до місця продажу. Продавець, у свою чергу, зобов’язаний: віддати товар на гарантійний ремонт, замінити деталь або виріб на новий, чи повернути кошти.
Під час виникнення гарантійного випадку ремонт або заміна відбувається за рахунок виробника, окрім ситуацій, коли гарантія не поширюється на виріб.
Тривалість гарантійного ремонту - до 30 робочих днів. Відлік починається з моменту відправки продавцем товару на адресу виробника (дистриб'ютора).
Гарантійний ремонт поширюється тільки на ушкодження виробу, які виникли з вини виробника.
Категорично забороняється розбирати котушку або її елементи, крім вузла жилкоукладача, та самостійно замінювати деталі.
У разі виявлення несанкціонованого втручання, гарантійні обов'язки з виробника знімаються. За наслідки такого втручання повністю відповідає власник котушки.
При відсутності коробки та гарантійного талону з голограмою, або наявності висновку експерта про неналежне використання котушки, виробник має право відмовити у наданні гарантійного обслуговування.
Виріб приймається тільки у разі належно заповненого гарантійного талону. Гарантійний талон має бути заповнений одним почерком, одним кольором ручки з вказаними ПІБ продавця та його підписом.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- товари з ушкодженнями, які виникли під час неналежних умов транспортування, зберігання та експлуатації, а також на товари, які мають механічні, хімічні та теплові пошкодження;
- товари зі слідами впливу сторонніх предметів, речовини, рідини;
- товари, які були використані не за прямим призначенням або з порушенням інструкції з експлуатації.
*Гарантійний талон поширюється тільки на котушки Shimano
У разі виникнення заводського браку покупець повинен звернутися до місця продажу. Продавець, у свою чергу, зобов’язаний: віддати товар на гарантійний ремонт, замінити деталь або виріб на новий, чи повернути кошти.
Під час виникнення гарантійного випадку ремонт або заміна відбувається за рахунок виробника, окрім ситуацій, коли гарантія не поширюється на виріб.
Тривалість гарантійного ремонту - до 30 робочих днів. Відлік починається з моменту відправки продавцем товару на адресу виробника (дистриб'ютора).
Гарантійний ремонт поширюється тільки на ушкодження виробу, які виникли з вини виробника.
При відсутності гарантійного талону з голограмою, або наявності висновку експерта про неналежне використання виробу, виробник має право відмовити у наданні гарантійного обслуговування.
Виріб приймається тільки у разі належно заповненого гарантійного талону. Гарантійний талон має бути заповнений одним почерком, одним кольором ручки з вказаними ПІБ продавця та його підписом.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
*Гарантійний талон поширюється тільки на вудлища, котушки і сигналізатори ТМ Brain