- ua
- Приєднуйся до нас:
- Полювання
- Полювання
- Рибальство
- Кулінарний дім
- Тир
- Про нас
- Клієнтам
- Магазини
- Гуртова торгівля
- Тир і стрілецький клуб
- Контакти
- Сервісні послуги

Щоб додати коментар, увійдіть на сайт або зареєструйтесь ↓
Вхід \ РеєстраціяДоброго дня! Ви описали ситуацію, ми надали коментар.
При всій повазі, причин для розриву шнура може бути багато. Наприклад, обрив міг статися через контакт шнура з гострим каменем чи корягою під водою. Тобто, в даній ситуації визначити причину розриву не представляється можливим, навіть якщо Ви передасте нам шнур на діагностику. Виходячи з усього вищезазначеного причин для повернення чи заміни немає.
Натомість, ми б не хотіли, щоб у Вас залишився неприємний післясмак по даній ситуації. Тому пропонуємо знижку -10% на наступне придбання
Доброго дня!
Номер гарячої лінії вказаний вгорі сайту - 0 800 600 002. Вайбер у нас за номером 063 762 44 46 і туди звернень не було. Було звернення на пошту о 9:19. На нього відповіли з початком робочих годин відділу
Передав інфориацію менеджеру, що оформлював замовлення. Він намагався з Вами зв'язатись 20.07 о 19:25
Дякуємо за зворотній зв'язок! Із того, що вдалось вияснити станом на зараз - пістолет з поставки 26.07, у продажі до цього не був. Консультант магазину оглядав товар разом і з Вами. За Вашим зверненням пістолет був переданий до сервісного центру компанії Форт для усунення пробелми перезаряджання
Дякуємо за зворотній зв'язок! З повною відповідальністю заявляємо, що ні у першому, ні у другому випадку товар не був у використанні. Так, у першій відправці глушник був брудним і після повернення його було замінено на абсолютно інший чистий і перевірений менеджером особисто!
Щодо вживаний товарів онлайн - інтернет-магазин працює на залишках товарів, що знаходяться на складах та на відділах магазинів нашої мережі. При закінченні складських запасів, товари, що передаються на відправку із магазинів, перевіряются на предмет повної комплектації та відсутність візуальних дефектів. І так, останні по мережі екземпляри товарів можуть мати т.з. наслідки вітринного зберігання - діставались із коробки, могли бути показані клієнтам в магазині, могли бути на експозиції на виставці. Якщо нас (менеджерів онлайн продажів) своєчасно повідомляють про "нюанси" з товаром, ми так само повідомляємо про це клієнта. Але в умовах підвищення попиту на 1000% по мережі, комунікація між підрозділами ускладнюється і ми не завжди дізнаємось про це одразу. Після Вашого звернення ми вибачились і запропонували заміну.
Наразі, після діалогу з менеджером було вирішено повернути товар на склад і відшкодувати Вам його вартість..
Дякуємо за звортній зв'язок! Обов'язково передамо інформацію керівництву магазину для подальшого вивчення! Перепрошуємо за ситуацію, що склалася!
Доброго дня! Дякуємо за відгук! Скажіть будь-ласка, коли і в якому магазині відбулась ситуація. Ми передамо її для подальшого вивчення і зворотнььго зв'язку! Приносимо вибачення за незручності!
Ще раз дякуємо за зворотній зв'язок!
Як видно по інших відгуках на цій же сторінці, ми не маємо звички ховати негативні відгуки клієнтів. Стосовно конкретно Вашого відгуку - ми його одразу побачили і прокоментували, а також двічі намагались зв'язатись з Вами по телефону, але не було зв'язку. Повідомляємо, що відгуки на сайті з'являються після очистки внутрішнього кешу сайту і сьогодні він, як на зло, завис... Прикро, що Ви сприйняли це, як сплановану акцію з нашої сторони.
Тепер щодо суті Вашого відгуку. Ми одразу перевірили ситуацію і можемо надати наступну інформацію:
1. Замовлення було прийнято в роботу 31.05.2022 в 10:07:16 (про що Вам було відправлене смс). В замовленні 20 позицій, що знаходяться по 5 різним територіальним точкам у Києві.
2. 31.05.2022 в 10:07:20 зроблено запити на передачу товарів з 3х магазинів і 2х складів, де товар рахувався у наявності на момент Вашого замовлення. Вам на пошту надійшло повідомлення про це
3. Одна з позицій по замовленню була відмовлена магазином 31.05.22 о 16:28:28.
4. 01.06 менеджер, що приймав Ваше замовлення, був вихідний, тому не зміг проінформувати Вас про відстуність товару та на жаль не передав інформацію про це своїм колегам. На наступний день Ви отримали інформацію про це вже у чаті.
5. 03.06.2022 в 11:28:10 Ваше замовлення у порядку черги було відвантажене зі складу.
Зауважу, що оскільки наша компанія представляє товари не тільки риболовного напрямку, а і зброю, то на сьогоднішній день ми працюємо в умовах навантаження 800-1000%. Менеджери риболовного відділу, окрім "своїх" замовлень, також обслуговують замовлення збройового підрозділу, тому можливі поодинокі випадки несвоєчасної реакції на всі події по кожному замовленню (особливо, коли у замовленні багато товарів, що знаходяться на різних складах і магазинах). Терміни оформлення, комплектації та відправки замовлень зміщуються на 1-2 доби через їх величезну кількість. На жаль, штаного персоналу та залучених "легіонерів" з інших відділів компанії все одно не вистачає для роботи у штатному режимі відправок.
Ми розуміємо Ваше невдоволення ситуацією із замовленням, але просимо Вас також з розумінням поставитись до поточного стану, в якому ми перебуваємо вже 3ій місяць. Наші співробітники намагаються максимально чітко виконувати свої обов'язки, але, як показує практика, трапляються затримки та проблеми по комунікації між відділами.
Приносимо вибачення за незручності!
Дякуємо за відгук та побажання! Якщо Ви не проти, ми зателефонуємо Вам для уточнення моментів, які були непрофесійними та некомпетентними
Доброго дня! Замовлення обробляються в порядку черги в силу наших можливостей. Щохвилини отримуємо близько 50 нових замовлень. Прохання очікувати
Да, есть такой момент. Передали обращение в тех.поддержку. По прямому копированию ссылка активная
Дякуємо за відгук! З усього написаного зрозуміли тільки, що питання стосуєтсья Сервісного центру Ібіс. Відгук і Ваш контактний номер передали відповідальним, будь ласка очікуйте на зворонтій зв'язок!